FANDOM

Adora - drugoplanowa bohaterka serialu "Star Darlings: Życzenia do spełnienia". Trzecioroczna studentka Gwiezdnej Akademii i jedna z Dwunastu Magicznych Wybranek.

Biografia i charakterEdytuj

Adora wyróżnia się niezwykłą inteligencją i oczytaniem. Jest geniuszem, jednak często pozostaje obojętna i chłodna dla innych. Uważa, że emocje przeszkadzają w podejmowaniu dobrych decyzji. Kiedy się w coś angażuje, zawsze dopnie wszystko na ostatni guzik. Jej uwadze nie umknie nawet najmniejszy szczegół. Zawsze trzeźwo myśli, stawia rozsądek na pierwszym miejscu. Mimo że większość czasu spędza w swojej pracowni, jest także towarzyska. Lubi pracować w ciszy i spokoju, ale w czasie wolnym jest zawsze chętna, aby ubrać się w najlepszą sukienkę i wyskoczyć z przyjaciółkami na tańce. Największą radość daje jej jednak projektowanie.

Bardzo mało wiadomo o rodzinie Adory. Dziewczyna nie lubi poruszać tego tematu. Wiadomo, że wychowała się w samym centrum Gwiezdnego Miasta i całe dnie spędzała w swoim laboratorium. Gdy otrzymała swój pierwszy mikroskop, pierwszą rzeczą jaką zbadała były cekiny! Adora interesuje się nauką, stylem i modą. Aktualnie jest w trakcie obmyślania struktury rozciągliwego materiału, który będzie reagował na muzykę. Gdy tylko jej eksperymenty przebiegną pomyślnie, wszystkie ubrania będą dosłownie tańczyć!

Jej współlokatorką jest inna trzecioroczna Star Darling – Tessa.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Aquarius”, które oznacza „Wodnik”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Wodnik.
  • Adora posiada moce leczenia.

Galeria Edytuj