FANDOM

Cassie – bohaterka serii Star Darlings. Jest jedną z dwunastu magicznych wybranek.

Historia Edytuj

Gwiezdna podróż Cassie była co najmniej wyboista. Po stracie rodziców w wieku sześciu lat, Cassie trafiła pod opiekę wujka, Andreasa. Jest on najlepiej sprzedającym się autorem, który sprzedaje księżyliony z holoksiążek rocznie. Cassie pojawia się jako powtarzająca się postać w serii jej wujka, jako błyskotliwa młoda detektyw, która często pomaga głównej postaci w sprawach. Jej wujek musiał dużo podróżować po Gwiezdnej Krainie w interesach, promując swoje książki i często zostawiał Cassie samą. Ale czasem towarzyszy mu podczas podróży. Jeśli nie miała ochoty wyjeżdżać, została w domu (w dużej rezydencji) ze swoją gosposią, Martą, uroczą starszą kobietą, która była tak blisko z Cassie, jakby była jej babką. Ponieważ Cassie często sama musiała się sobą zajmować, znalazła pociechę w rysowaniu konstelacji i czytaniu książek. Do dziś dużo czyta.

Cassie jest superbystra, bardzo inteligentna, lojalna i zawsze planuje każdy krok, zanim się za coś weźmie. Bardzo cieszy się, że jest w Gwiezdnej Akademii i bardziej niż cokolwiek innego chce mieć przyjaciół, ale jest nieśmiała i ma tendencję do powstrzymywania swoich prawdziwych uczuć. Czuje się bardziej komfortowo, dzieląc się nimi w notatce, niż wypowiadając je na głos. Prawdą jest, że bardzo tęskni za rodzicami. Cassie wydaje się być pełna rezerwy i zamknięta w sobie, ale tak naprawdę boi się, że jeśli zbliży się do innej osoby, to ona opuści ją tak, jak jej rodzice.

Najlepszym przyjacielem Cassie jest błyszczek Bitty. Bitty należała przed laty do mamy Cassie. Mimo że Akademia nie zezwala na posiadanie zwierząt w akademiku, Cassie podąża za własną gwiazdą. W liście Leony z książki Leona i pechowa misja wspomniała, że Cassie przypomina dziewczynie jej siostrę Duchess, ponieważ „ona (Cassie) ma takie same gęste czarne rzęsy i jasnoróżowe oczy”. Leona również stwierdza, że ​​Cassie jest jak „laleczka, którą chce się przytulić!”. Podobnie, na początku serii, w Sage i podróż do Świata Życzeń, Cassie jest opisana jako „dziewczyna o dziecięcej twarzy i bladej skórze (...), a jej białe włosy z lekkim odcieniem różu zebrane były w dwa schludne koczki.”

Współlokatorką Cassie w Gwiezdnej Akademii jest Sage.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Słuchaj siebie. Niech twoje wewnętrzne światło rozbłyśnie.”

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Cancer”, które oznacza „Rak”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Rak.
  • Cassie posiada moce teleportacji i niewidzialności.
  • Jest główną bohaterką książki Cassie rozwija skrzydła.
  • Jej zwierzaczkiem jest Błyszczek Bitty.

Galeria Edytuj