FANDOM

Clover – bohaterka serii Star Darlings. Drugoroczna studentka Gwiezdnej Akademii, współlokatorka Astry. Jest jedną z Dwunastu Magicznych Wybranek. Główna bohaterka książki Clover's Parent Fix.

Historia Edytuj

Clover miała nietypowe dzieciństwo, ponieważ jest ona częścią jednej z najbardziej znanych grup cyrkowych w całym Gwiezdnym Świecie, latający Molensasowie! Wszyscy jej krewni i bliższa rodzina to akrobaci, żonglerzy, czy tak jak Clover ich nazywa – gwiezdnych połykaczy. Jak można sobie wyobrazić, Clover ma wiele zdolności, takich jak robienie salt w tył, nawet z pozycji stojącej, robienie waty cukrowej, a nawet potrafi grać na gitarze, stojąc na galopującej klaczy imieniem Galliope! Ale najlepsza umiejętność Clover to miksowanie muzyki!

Chociaż Clover potrafi grać na prawie każdym instrumencie, to co naprawdę kocha, to pisać niebiańskie pieśni i miksować muzykę, więc jest idealnym dopełnieniem zespołu Star Darlings. Jest również ich menadżerem. Clover jest w tym świetna.

Clover jest urodzonym komikiem, zawsze gdy opowiada żarty, sprawia że ​​ludzie się śmieją. Czasami trudno jest jednak wyłączyć swoją wewnętrzną artystkę. Mimo to, zawsze wspiera swoich przyjaciół i pomaga im nadawać na pozytywnych falach. Życie w internacie to duże doświadczenie i zmiana dla Clover, ponieważ pochodzi z wiecznie podróżującej rodziny cyrkowej i nigdy nie przebywała w jednym miejscu przez ponad tydzień!

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Nie trać tempa i błyszcz jak gwiazda, którą jesteś!”

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Capricorn”, które oznacza „Koziorożec”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Koziorożec.
  • Jest menadżerką zespołu Star Darlings, dla którego także skomponowała piosenki. Potrafi także grać na wielu instrumentach, w tym m.in. na gitarze, perkusji, klawiszach i gammarogu.

Galeria Edytuj