FANDOM

Dom życzeń (ang. Wish-House Rocked) – drugi odcinek 1 sezonu serialu Star Darlings: Życzenia do spełnienia. Jego premiera w USA miała miejsce 15 października 2015 roku.

Opis Edytuj

Sage nakłania Cassie do zakradnięcia się do domu życzeń, aby popatrzeć na kule życzeń.

PostacieEdytuj

  1. Sage
  2. Cassie
  3. Scarlet

Transkrypt Edytuj

Transkrypt

Sage: Daj spokój Cassie. Proszę cię, nie mów, że wymiękasz. Przecież zawsze chciałaś zobaczyć, co się dzieje w domu życzeń.
Cassie: Tak, pewnie, ale... strasznie się boję, ze nas złapią.
Sage: Och jasne, ciekawe kto. Muszę zobaczyć kule życzeń na własne oczy, bo nie wiem, co zrobię. Och! Gwiazdy... na niebie. Powiedz mi Cassie, widziałaś kiedyś coś równie pięknego?
Cassie: Tak, pięknie tu i niebiańsko, ale chodź już.
Sage: Pomyśl. Wewnątrz tej błyszczącej kuli zamknięte jest życzenie, które być może kiedyś spełnimy. A wtedy morze pozytywnej energii spłynie na całą Gwiezdną Krainę!
Cassie: Nic z tego, jeśli wylecimy ze szkoły. Chodźmy stąd!
Sage: Słyszałaś to?
Cassie: Tak?
Sage: Szybko! To Scarlet.
Cassie: No przecież widzę! Co ona tutaj robi?! Mówiłaś, że nikogo tu nie będzie!
Sage: Supernowa! Coś mi się przypomniało. Ona jest młodszą strażniczką życzeń. Pewnie przyszła sprawdzić, czy jakieś życzenie jest już gotowe i można zacząć je spełniać.
Cassie: Tak? Szkoda, że nie przypomniałaś sobie o tym, zanim zakradłyśmy się do domu życzeń!
Sage: No wiem. Przepraszam. Dobra, znikajmy stad zanim nas zobaczy. Gwiazdy na niebie!
Cassie: Sage! Masz. Tu. Natychmiast. Wracać.
Sage: Spójrz na to życzenie. Jak pięknie lśni, to znaczy, że jest gotowe. Och hyhy! Hej, nie łaskoczcie mnie!
Cassie: Sage!
Sage: Och, dzięki Cassie. A teraz chodźmy stąd, zanim Scarlet nas... Scarlet! Błagam cię, nie mów nic Lady Stelli!
Scarlet: Dlaczego? Będę miała dwie nędzne amatorki z głowy.
Cassie: Co? Nie Scarlet, proszę cię!
Sage: Zaraz, chwileczkę. Nie tak szybko. Skoro jesteś młodszą strażniczką życzeń to dlaczego nie pilnowałaś kul życzeń?
Scarlet: Ooo, no bo ja... znaczy...
Cassie: Ah, wiem dlaczego. Tak, widziałam jak przyszłaś ze strefy kul treningowych.
Sage: Cóż. Możesz mówić, że jestem nędzną amatorką, ale dobrze wiem, że kul treningowych można używać tylko pod ścisłym nadzorem nauczyciela.
Scarlet: Dobra. Milczenie za milczenie. A teraz już was tu niema gwiazdeczki!
Sage: Ehehe! A, jeszcze jedno strażniczko. Widziałam życzenie, które jest już gotowe. Moze chciałabyś kogoś o tym powiadomić?
Scarlet: Ooo... mmm... hehe... hej mam łaskotki, ej!

Linki zewnętrzne Edytuj