FANDOM

Kule życzeń w domu życzeń

Kule życzeń w domu życzeń

Kula życzeń (ang. Wish Orb) – kule powstające z życzeń wypowiadanych w Świecie Życzeń. W Gwiezdnej Krainie są przechowywane w domach życzeń. Każde darowane dobre życzenie uwalnia pozytywną energię, która jest potrzebna, aby Gwiezdna Kraina mogła istnieć.

Istnieją trzy rodzaje kul życzeń:

1. Kule dobrych życzeń – życzenia pozytywne, użyteczne i płynące prosto z serca. Są śliczne i migoczą. Pielęgnuje się je w klimatyzowanych domach życzeń. Rozkwitają w fantastycznie lśniące kwiaty. Gdy nadchodzi właściwy moment, wręcza się je odpowiednim mieszkańcom Gwiezdnej Krainy, aby życzenia mogły zostać spełnione.

Ostateczną postacią kuli dobrych życzeń jest Srebrzanka. Ten połyskliwy, metaliczny kwiat umieszcza się w Sali Spełnionych Życzeń.

Kula życzeń (dobra)

Kula dobrych życzeń

2. Kule złych życzeń – powstają z samolubnych, niegodziwych albo negatywnych pragnień. W ogóle nie migoczą.. Bezzwłocznie umieszcza się je w centrum neutralizacji życzeń, ponieważ stanowią poważne zagrożenie i nie wolno ich darować.

Produktem ubocznym spełnienia takiego życzenia jest negatyt.

Kula negatywnych życzeń (ep8)

Kula negatywnych życzeń

3. Kule życzeń niemożliwych – życzenia, których darowanie leży poza zasięgiem mocy Gwiezdnego Ludu (dotyczą na przykład pokoju na świecie albo uleczenia kogoś chorego). Świecą niewiarygodnie jasno. Przechowuje się je w specjalnym pomieszczeniu w domu życzeń, gdzie wszystkie szyby w oknach są przyciemnione, żeby przygasić ich blask. Istnieje nadzieja, że pewnego dnia zamienią się w dobre życzenia, które będą mogły się spełnić.