FANDOM

Kule życzeń w domu życzeń

Kule życzeń w domu życzeń

Kula życzeń (ang. Wish Orb) – kule powstające z życzeń wypowiadanych w Świecie Życzeń. W Gwiezdnej Krainie są przechowywane w domach życzeń. Każde darowane dobre życzenie uwalnia pozytywną energię, która jest potrzebna, aby Gwiezdna Kraina mogła istnieć.

Istnieją trzy rodzaje kul życzeń:

1. Kule dobrych życzeń – życzenia pozytywne, użyteczne i płynące prosto z serca. Są śliczne i migoczą. Pielęgnuje się je w klimatyzowanych domach życzeń. Rozkwitają w fantastycznie lśniące kwiaty. Gdy nadchodzi właściwy moment, wręcza się je odpowiednim mieszkańcom Gwiezdnej Krainy, aby życzenia mogły zostać spełnione.
Kula życzeń (dobra)

Kula dobrych życzeń

2. Kule złych życzeń – powstają z samolubnych, niegodziwych albo negatywnych pragnień. W ogóle nie migoczą.. Bezzwłocznie umieszcza się je w centrum neutralizacji życzeń, ponieważ stanowią poważne zagrożenie i nie wolno ich darować.
Kula negatywnych życzeń (ep8)

Kula negatywnych życzeń

3. Kule życzeń niemożliwych – życzenia, których darowanie leży poza zasięgiem mocy Gwiezdnego Ludu (dotyczą na przykład pokoju na świecie albo uleczenia kogoś chorego). Świecą niewiarygodnie jasno. Przechowuje się je w specjalnym pomieszczeniu w domu życzeń, gdzie wszystkie szyby w oknach są przyciemnione, żeby przygasić ich blask. Istnieje nadzieja, że pewnego dnia zamienią się w dobre życzenia, które będą mogły się spełnić.