FANDOM

Lady Rancora

Lady Rancora – postać z serii Star Darlings. Jest znaną aktorką w Gwiezdnej Krainie, która została wymieniona w kilku książkach, zanim stała się sławna. Została wspomniana przez Mirę (w książce Scarlet odkrywa prawdziwą siłę), a także Astra. Zawikłana misja i Clover's Parent Fix. Kiedy była studentką Gwiezdnej Akademii, była nazwana Cora.

Biografia Edytuj

Lady Rancora jest głównym złoczyńcą serii. Przyjęła postać Lady Stelli, aby oszukać Ophelię, a także postać Lady Cordial, w celu infiltracji Gwiezdnej Akademii. Ona i Lady Stella mają wspólną historię, która została przedstawiona w książce Good Wish Gone Bad. Rancora zdaje się funkcjonować dzięki negatywnej energii życzeń i to ona przyczyniła się do kryzysu energetycznego Gwiezdnej Krainy, aby zdobyć władzę.

W książce Good Wish Gone Bad ujawniono, że ona i Lady Stella były kiedyś najlepszymi przyjaciółkami, ale pokłóciły z powodu kuli złych życzeń. Ekstremalna ilość negatywnej energii wpłynęła negatywnie na Corę. Długotrwała ekspozycja sprawiła, że jest jej niezbędna; złożyła przysięgę zemsty na Stelli i Gwiezdnej Krainie, planując zniszczyć życie Gwiezdnego Ludu. Stella dowiedziała się później, że ona i Cora zostały wspomniane w przepowiedni – jedna dziewczyna będzie musiała ocalić świat, podczas gdy druga będzie próbowała go zniszczyć. Lady Astrid, która była dyrektorką w owym czasie, zauważyła, że nie mogła akceptować Cory w Akademii, nie tylko z powodu tego, co zrobiła, ale dlatego, że podważyłoby to przepowiednię.

Ciekawostki Edytuj

Jej imię odnosi się do angielskiego słowa „rancor”, co oznacza „uraza”.