FANDOM

Lady Stella – bohaterka serialu Star Darlings: Życzenia do spełnienia. Dyrektorka Gwiezdnej Akademii. Jest jedną z najpotężniejszych osób spełniających życzenia w całej Gwiezdnej Krainie. To ona jest odpowiedzialna za zwerbowanie Dwunastu Magicznych Wybranek i szkolenie ich w ukryciu.

Charakter Edytuj

Lady Stella, dyrektorka Gwiezdnej Akademii, promieniuje mądrością i autorytetem. Jest szanowana w kampusie i całej Gwiezdnej Krainie jako potężna darująca życzenia. Stella jest uczciwą i serdeczną kobietą, ale może być surowa, gdy sytuacja tego wymaga. Znana jest ze swoich zdolności kreatywnego rozwiązania problemu.

Lady Stella zawsze szuka rozwiązania, dlatego też zwerbowała Star Darlings w sekrecie, po tym jak odnalazła pradawną przepowiednię w starej, zapomnianej księdze. Uważa, że dwanaście dziewcząt może wypełnić przepowiednię, zakradając się do Świata Życzeń i darując życzenia młodym Życzeniowcom. Chociaż to nigdy nie próbowano tego wcześniej, Lady Stella jest na tyle odważna, aby tego spróbować.

Czasem jednak może być jak każdy inny i popełniać błędy, jak wtedy gdy pomyślała, że Ophelia będzie Star Darling niż Scarlet.

Lady Stella2

Lady Stella