FANDOM

Leona – główna bohaterka serii Star Darlings. Trzecioroczna studentka Gwiezdnej Akademii i jedna z dwunastu Star Darlings.

Historia Edytuj

Leona ma wszystko, czego potrzeba, aby stać się najlepsza w darowaniu życzeń. Ale odkąd była małą iskierką, tak naprawdę chciała być gwiazdą gwiazdą muzyki pop!

Idąc do Gwiezdnej Akademii, Leona opuściła rutynę miasta Smykałkowo. Jej rodzina uważa, że ​​to wspaniałe, że Leona ma ambicje, ale nie rozumieją tego całego „muszę być w świetle reflektorów”. Zamiast tego rodzice Leony chcą, aby pracowała jako księgowa w zakładzie szewskim taty. Ale Leona ma głowę w gwiazdach i nie ma sposobu, żeby sprowadzić ją na ziemię.

Leona nie tylko wyróżnia się w tłumie – jej super blask może pochłonąć tłumy! Ale mimo całej swojej lśniącej pewności siebie, Leona czasami zapomina, że nie zawsze chodzi o nią. Pomimo tego, że uwielbia kiedy ktoś koncentruje się na niej, musi pamiętać, że jest częścią zespołu i musi z nim współpracować. Leona nie znosi zimna. Uwielbia leżeć na słońcu w Czasie Świateł.

Leona ma dwóch starszych braci. Jednym z nich jest Feliks, który ostatnio został awansowany na stanowisko asystenta menadżera sklepu ojca, a drugim Garfield, który twierdzi, że ma dziewczynę (Leona uwierzy, kiedy ją zobaczy). Ma też dwie młodsze siostry o imieniu Duchess i Francesca. Według listu, który napisała do rodziców, Cassie przypomina jej Duchess, ponieważ „ona (Cassie) ma takie same gęste czarne rzęsy i jasnoróżowe oczy”. Leona również stwierdza, że ​​Cassie jest jak „laleczka, którą chce się przytulić!”

Jej współlokatorką od początku jest Scarlet – podczas wydarzeń z Libby i wybory w szkole, kiedy Lady Stella powiedziała, że Scarlet nie jest Star Darling, wyprowadziła się. Zastąpiła ją wtedy Ophelia. Wraz z wydarzeniami z Cassie rozwija skrzydła Scarlet wraca. Jej autorem życzenia jest Lily Fisher.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Jesteś gwiazdą. Rozjaśniaj świat.”[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Leo”, które oznacza „Lew”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Lew.
  • Leona i Vega są przeciwieństwami.
  • Jest główną bohaterką książki Leona i pechowa misja.
  • W polskiej wersji, Leonie głosu użyczyła Sylwia Lipka – polska piosenkarka.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. W książce Cassie rozwija skrzydła przetłumaczono ją jako „Jesteś gwiazdą. Rozświetlaj świat.”