FANDOM

Leona – główna bohaterka serii Star Darlings. Jest to jedna z dwunastu magicznych wybranek.

Charakter Edytuj

Leona lśni jak gwiazdka, aby móc spełniać życzenia. Ale odkąd była małą iskierką, wszystko, czego naprawdę chce być gwiazdą gwiazdą muzyki pop!

Idąc do Gwiezdnej Akademii, Leona opuszcza rutynę miasta Smykałkowo. Jej rodzina uważa, że ​​to wspaniałe, że Leona ma ambicje, ale nie rozumieją tego całego: "muszę być w świetle reflektorów". Zamiast tego rodzice Leony chcą, aby pracowała jako księgowa w zakładzie szewskim taty. Ale Leona ma głowę w gwiazdach i nie ma sposobu, żeby sprowadzić ją na ziemie.

Leona nie tylko wyróżnia się w tłumie – ona potrafi go przyćmić! Ale chociaż kocha być w centrum uwagi, czasem zapomina, że cały świat nie kręci się dookoła niej. Pomimo tego, że uwielbia kiedy ktoś koncentruje się na niej, musi pamiętać, że jest częścią zespołu i musi z nim współpracować.

Leona ma dwóch starszych braci: jednym z nich jest Feliks, a drugim Garfield, który twierdzi, że ma dziewczynę (Leona uwierzy, kiedy ją zobaczy). Ma też dwie młodsze siostry o imieniu Duchess i Francesca. Według listu, który napisała do rodziców, Cassie przypomina jej Duchess, ponieważ "ona (Cassie) ma takie same gęste czarne rzęsy i jasnoróżowe oczy". Leona również stwierdza, że ​​Cassie jest jak "laleczka, którą chce się przytulić!"

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Jesteś gwiazdą. Rozjaśniaj świat.”

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Leo”, które oznacza „Lew”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Lew.
  • Leona i Vega są przeciwieństwami.
  • Jest główną bohaterką książki Leona i pechowa misja.
  • W polskiej wersji, Leonie głosu użyczyła Sylwia Lipka – polska piosenkarka.

Galeria Edytuj