FANDOM

Libby – bohaterka serii Star Darlings. Jest to jedna z Dwunastu Magicznych Wybranek.

Historia Edytuj

Libby emituje pozytywną energią, i na zewnątrz, i w środku. Jej rodzice, zrobili galaktyczną karierę, więc dziewczyna dorastała w dostatku. Jako jedyne dziecko od swoich rodziców: Ericki i Milesa, Libby zawsze dostawała to, czego chciała, chociaż o nic nie prosiła. Dzieci w jej dzielnicy – Promienistych Wzgórz – były tak samo szczęśliwe. Libby myślała, że ​​dla wszystkich życie było tak łatwe, aż kilka lat temu spotkała dziewczynę, która nigdy nie miała własnej lalki. Libby podarowała jej jedną, a radosna aura dziewczyny i wdzięczność rozpaliły ducha obdarowywania w Libby. Teraz znalazła radość w pomaganiu innym wokół siebie. (Libby błyszczy swoją hojnością i dobrem!)

Libby zaczęła od drobnostek, oddając zabawki którymi się nie bawiła dzieciom w szpitalu. Jej rodzice byli szczęśliwi, że ich córka lśni dobrocią... aż zaczęła oddawać prawie wszystkie swoje rzeczy! Mama i tata Libby byli zaskoczeni, gdy pomaganie innym stało się jej nawykiem! Szczególnie nie rozumieli tego, kiedy Libby kwestionowała ich bogaty styl życia, który uważali za zasłużony przez ich ciężką pracę. Libby może być nieco impulsywna i nieodpowiedzialna, ale jej serce jest we właściwym miejscu.

Teraz, gdy Libby jest w Gwiezdnej Akademii, rodzice przestali przysyłać jej pieniądze. Ale Libby się tym nie przejmuje. Pomaganie innym jest tym, co naprawdę rozjaśnia jej blask. W rzeczywistości jej marzeniem jest zostanie przewodniczącą rady uczniowskiej w Gwiezdnej Akademii, aby móc pomagać innym. Współlokatorką Libby w Gwiezdnej Akademii jest Gemma.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Najważniejsza jest równowaga. Rozbłyśnij na nowo.”

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Libra”, które oznacza „Waga”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Waga.
  • Jest główna bohaterką książki Libby i wybory w szkole.

Galeria Edytuj