FANDOM

Piper – bohaterka serii Star Darlings. Drugoroczna studentka Gwiezdnej Akademii. Jest jedną z Dwunastu Magicznych Wybranek. Główna bohaterka książki Piper. Perfekcyjny sen.

Historia Edytuj

Wychowanie Piper było dosyć niezwykłe. Mieszkała w tajemniczym starym domu na wsi – Cienistej Równinie, z energiczną babcią i starszym bratem Finnem. Dom miał reputację nawiedzonego i praktycznie nikt go nie odwiedzał. Ale było to w porządku z Piper. Zaprzyjaźniła się ze świetlistymi duchami i rozmawiała z nimi każdego dnia!

Kiedy Piper nie ma głowy w kosmosie, jest całkiem zabawna. Jest także bardzo artystyczna i pisze piękną poezję. Obecnie pracuje nad epickim poematem na temat życzeń. Spodziewa się, że osiągnie czterysta tysięcy wersów. Ale obecnie jest dopiero na trzydziestym! Jej kontakt z magią wokół niej czyni ją doskonałą Star Darling.

Piper wydaje się płynąć przez życie poza teraźniejszością, tak jakby była w swojej własnej przestrzeni astralnej. Jest eteryczna, uwielbia medytować i mówi głosem uspokajającym i gładkim jak jedwab. Ale czasami przyprawia inne dziewczęta o uczucie niepokoju. Jest medium i zawsze opowiada swoim przyjaciołom o wizjach, które miała i szuka duchów, które często ich onieśmielają. Piper ma także wrodzoną zdolność czytania innych.

Współlokatorką Piper w Gwiezdnej Akademii jest Vega.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Marzenia się spełniają. Czas na twój blask!”

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Pisces”, które oznacza „Ryby”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku są właśnie Ryby.
  • Należy do Klubu Medytacji.
  • Jest medium.

Galeria Edytuj