FANDOM

Sage – bohaterka serii Star Darlings. Jest to jedna z dwunastu magicznych wybranek.

Charakter Edytuj

Sage zawsze marzyła o uczęszczaniu do Gwiezdnej Akademii, by zostać wyszkolona do spełniania życzeń.

Jeśli chodzi o magię, jest doskonała! To dla niej zawsze łatwe. Nawet jako niemowlę, Sage sprawiała że jej zabawki lewitowały!

Sage to odważna, pozytywna, pełna charyzmy dziewczyna, która zawsze stara się być optymistką i naturalnie przyciąga innych do swojej "orbity". Jest pewna siebie i łatwo jest nawiązać nowe znajomości. Aura Sage przyciąga innych jak magnes. Ale jej celem nie jest błyszczeć jak gwiazda.

Mama Sage, Indirra, jest najlepszym naukowcem energii, a jej tata, Leonard, pracuje w rządzie. Ona i jej siedmioletni bracia bliźniacy, Archer i Helio (którzy nie kochają nic bardziej, niż irytowanie ich siostry), dorastali w wielkim domku w Gwiezdnym Mieście wraz z rodzicami i babcią, Babi.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Sagittarius”, które oznacza „Strzelec”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Strzelec.
  • Jest główna bohaterką książki Sage i podróż do Świata Życzeń.

Galeria Edytuj