FANDOM

Scarlet – bohaterka serii Star Darlings. Jest to jedna z Dwunastu Wybranek.

Historia Edytuj

Scarlet początkowo uczyła się w domu podczas podróży z rodzicami. Dlatego nie było jej łatwo przyzwyczaić się do przebywania z rówieśniczkami przez cały dzień, każdego dnia, kiedy rozpoczęła naukę w Gwiezdnej Akademii. Dla jej koleżanek z klasy, Scarlet wydaje się być na zupełnie inną orbitą. I to jej odpowiada. Jest pewna siebie, silna i niezależna.

Rodzice Scarlet, Andromedus i Melodia, to gwiezdni muzycy klasyczni, którzy odkąd Scarlet pamięta, grali w największych salach koncertowych planety. Byli podekscytowani, kiedy ich córka okazała zainteresowanie muzyką. Chcieli, żeby wzięła do ręki jakiś delikatny instrument, ale zamiast tego, zbuntowana natura Scarlet przyciągnęła ją do perkusji! Jako że rodzice nie mieli dla niej za bardzo czasu, bo byli zawsze w trasie, Scarlet nauczyła się samodzielności i stała się niezależna. Wie, że musi pracować, aby otworzyć się na inne dziewczyny, choć była samotnikiem przez całe życie. Trudno jej teraz zdobywać nowe znajomości – nie jest ciepłą, drażliwą księżniczką.

Jej potencjał do spełniania życzeń wychodzi poza skalę. Dziewczyna nie może się doczekać odwiedzin w Świecie Życzeń i pozwolić, by jej wewnętrznemu światłu rozbłysnąć!

Została wydalona z Star Darlings w Leona i pechowa misja, kiedy Lady Stella dowiedziała się od Lady Cordial, że ona dziewczyna nie może być Star Darling. Potem musiała się wyprowadzić z pokoju Leony i została zastąpiona przez Ophelię (jako współlokatorka Leony i Star Darling). Dopiero podczas wydarzeń z Scarlet odkrywa prawdziwą siłę potwierdziło się, że to ona była prawdziwą Star Darling, po tym jak kula życzeń przyleciała do niej i przekształciła się w Punkóweczki. Od wydarzeń z Cassie rozwija skrzydła ona i Leona znów są współlokatorami.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Abrakadabra... Czas rozpalić moc gwiazd.”

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Scorpio”, które oznacza „Skorpion”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Skorpion.
  • Jest główna bohaterką książki Scarlet odkrywa prawdziwą siłę.

Galeria Edytuj