FANDOM

Scarlet – bohaterka serii Star Darlings. Jest to jedna z Dwunastu Magicznych Wybranek.

Charakter Edytuj

Rodzice Scarlet to gwiezdni muzycy klasyczni, którzy od kąt Scarlet pamięta, grali w największych salach koncertowych planety. Byli podekscytowani, kiedy ich córka okazała zainteresowanie muzyką. Chcieli, żeby wzięła do ręki jakiś delikatny instrument, ale zamiast tego, zbuntowana natura Scarlet przyciągnęła ją do bębnów! Jako że rodzice nie mieli dla niej za bardzo czasu, bo byli zawsze w trasie, Scarlet nauczyła się samodzielności i stała się niezależna. Scarlet wie, że musi pracować, aby otworzyć się na inne dziewczyny, choć była samotnikiem przez całe życie. Trudno jej teraz zdobywać nowe znajomości.

Potencjał Scarlet do spełniania życzeń wychodzi poza skalę. Dla innych Star Darlings, Scarlet wydaje się być na zupełnie innej orbicie, ale tego właśnie chce ta niezależna i silna dziewczyna. Scarlet nie jest ciepłą, drażliwą księżniczką: ona wie, że musi zdobyć zaufanie, aby otworzyć się na inne Star Darlings. Dziewczyna nie może się doczekać odwiedzin w Świecie Życzeń i pozwolić, by jej wewnętrznemu światłu rozbłysnąć!

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Scorpio”, które oznacza „Skorpion”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Skorpion.
  • Jest główna bohaterką książki Scarlet odkrywa prawdziwą siłę.

Galeria Edytuj