FANDOM

Super gwiezdny (ang. Super Zoomy) – piąty odcinek 1 sezonu serialu Star Darlings: Życzenia do spełnienia. Jego premiera w USA miała miejsce 26 listopada 2015 roku.

Opis Edytuj

Kiedy Libby pokazuje zdjęcia z wakacji w Nowej Zorzy przyjaciółkom, wciąż pojawiają sie zdjęcia pewnego super gwiezdnego chłopaka.

Postacie Edytuj

  1. Libby
  2. Leona
  3. Sage
  4. Scarlet
  5. Cassie
  6. Clover

Transkrypt Edytuj

Transkrypt

Libby: Sage, Cassie, Leona, Clover! Jestem w szoku! Muszę wam pokazać moje gwiezdne foty z wakacji w Nowej Zorzy!
Leona: Ale super. Dawaj!
Sage: Hey, Scarlet! Może chcesz zobaczyć zdjęcia Libby z wakacji w Nowej Zorzy?
Scarlet: Ech, błagam. Urodziłam się w Nowej Zorzy. I nie chcę oglądać żadnych zdjęć, zwłaszcza z stamtąd.
Cassie: Ale super, ja też chciałabym tam kiedyś pojechać. Słyszałam, że mają tam niesamowitą bibliotekę!
Libby: Możliwe, ale nie sprawdzałam. Wolałam się zająć bardziej interesującymi rzeczami, Cassie. Byłam na targu staroci w Alei Retrogradacji...
Starlings: Super! Łał! Ekstra!
Libby: Spędziłam super wieczór na Podniebnym Molo
Starlings: Ooch! No super! No co ty! Łaa!
Libby: I poszłam na koncert Księżyców Jowisza w Heliospotku!
Starlings: Poważnie? Nie wierzę!
Clover: Ale ci zazdroszczę! Słyszałam, że w nowej Zorzy jest mnóstwo totalnie odjechanych zespołów! Ach, proszę, proszę!
Sage: Libby, co to za koleś? Wygląda mega gwiezdnie!
Libby: Co? Kto... Oh! Oh, no, tak, yy, ee, no, yy, tak, yyy... wiecie co? To nikt, serio, nie znam go.
Cassie: To dlaczego jest na wszystkich zdjęciach?
Leona: I dlaczego wyglądasz jakby twarz miała ci zaraz eksplodować?
Libby: No dobra! Ma na imię Ganimed. Poznałam go na wakacjach. Ale teraz jest po drugiej stronie Świetlistego Jeziora, bo chodzi do Szkoły Gwiazd! On jest totalnie super gwiezdny, prawda?
Leona: Przesuper gwiezdny.
Sage: O jasna gwiazda! Libby, przecież niedługo jest Bal Wschodzącej Gwiazdy!
Cassie: Yy, co to Bal Wschodzącej Gwiazdy?
Libby: Cassie! Wiem, że chcesz być mądra i bardzo oczytana, ale czasem naprawdę można wyjąć nos z książki i rozejrzeć się trochę wokół siebie.
Sage: Bal Wschodzącej Gwiazdy to impreza, na której dziewczyny z Gwiezdnej Akademii...
Libby: ...i chłopcy ze Szkoły Gwiazd mogą się bawić razem!
Leona: A więc musisz być tam!
Cassie: Ooo. Chyba rzeczywiście ostatnio za dużo czytam.
Libby: No tak, ale skąd mam wiedzieć, czy Ganimed przyjdzie. No i jak przyjdzie skąd mam wiedzieć czy mu się podobam. W sumie mam go na fotozapie i wrzuciłam tam wszystkie zdjęcia, ale on nie polubił ani jednego! Och. O to na pewno kolejna wiadomość od Lady Stelli.
Starlings: Och, to on!
Libby: Ćśś, nagrał wiadomość!
Ganimed: Hejka moja śliczna, to ja, twój Gani-men! Znaczy Ganimed. Sorry, że się nie odzywałem. Ale wiesz jak tu jest, mamy strasznie dużo roboty. Właśnie zobaczyłem zdjęcia, które wrzuciłaś na fotozapa. Wyglądasz jak prawdziwa gwiazda! O, a propos gwiazd, chciałem cię spytać, czy wybierasz się na Bal Wschodzącej Gwiazdy? A, jeśli tak, to mogę cię prosić o pierwszy taniec? Napisz mi, co u ciebie. Nara!
Libby: Ja. Nie. Mogę!
Starlings: Ał!
Libby: O jasna gwiazda! Słyszałyście to? Powiedział, że jestem gwiazdą! W życiu nikt mi czegoś takiego nie powiedział. Znaczy mama, ale to się nie liczy. Aaa! Niedługo pójdę na bal! Aaa!
Sage: Hej, chyba komuś przed chwilą spełniło się życzenie.
Leona: O tak!

Linki zewnętrzne Edytuj